2015. február 15., vasárnap

Valentin napra....




Tudom, hogy késtem egy napot, de higgyétek el, úgy igyekszem, hogy lóg a nyelvem.
Most is egy hercegfi szuszog a nyakamba, úgy próbálom ezeket a sorokat leírni, de nem ez a lényeg.:)
           

Mivel ez a szeretet ünnepe is, engedjétek meg, hogy minden kedves olvasómnak – korra, nemre, nemzetiségre való tekintet nélkül – küldjem azt a rengeteg szeretetet és jókívánságot, ami bennem van itt legbelül!

BOLDOG VALENTIN NAPOT!

És ne felejtsétek, ez a nap a szeretet ünnepe is, és igen, csak rajtunk/rajtatok múlik, hogy a többi 364 nap is pontosan erről szóljon.



És igen tudom, sokan gyűlölik – mert nincs kivel, vagy nem azzal ünneplik, akivel igazán szeretnék – én sem!:)
És igen tudom, vannak szkeptikusok, akik úgy tartják, nem egy napon kell ezt a szeretetet ünnepelni, hanem az év minden napján.



Tudom!
És igazuk van, persze!
De azért nézzünk magunkba, tegyük a szívünkre a kezünket, és valljuk be, iszonyúan jólesik, ha valaki megemlékszik, egy apró kedvességgel rólunk.


Mi éveken keresztül apunak, aki akkor még a főnök volt, egy 25 forintos piros marcipános csoki szívecskét adtunk, rettentő nagy szeretettel.
Cserébe kaptunk egy ajándékkosarat, úgy 3-4000 forint értékben. Tele csokoládéval, igazi kólával, meg Mirindával – mert az András tudta, hogy én nem szeretem a kólát – és minden finomsággal.
És még ő volt meghatva, ő hálálkodott minden évben, hogy eszébe jutottunk!
Szép időszak volt! 11 éves korom óta ismerem, és „szerelem” volt első pillantásra. Akkor még csak nem is sejtettem, hogy egyszer az apukám lehet, és a kisöcsikém édesapja, de ennél jobb dolog nem is történhetett velünk az biztos!:)



És végül, had áruljak el valamit!
Azt hittem az idei Valentin szomorú lesz. Már úgy értem a magánéletemben, mert amúgy nagyon készültem a bulira, arra hogy felköszöntsem a tesóim otthon, a dédikémet, akiért egyre jobban aggódunk, és persze a kisherceget és a többi farmlakót!
Nagyon készültem! És?


Nagyon megleptek! De annyira, hogy soha még a legmerészebb álmomban sem gondoltam, hogy ilyen megtörténhet velem ezen a napon. De megtörtént!
Nem kaptam kocsit, se értékes ékszereket, mégis valószínűleg soha nem fogom ezt a napot elfelejteni, soha!:)




Bocsássatok meg, hogy ennyire elhanyagolom az itteni kötelezettségeimet. Nem akarok mentegetőzni, de rengeteg dolgom van. Már eleget siránkoztam és sajnáltam magam, itt az idő tovább lépni, és ehhez meg kell tennem bizonyos lépéseket.
Rengeteg tervem van, és kötelezettségem, ami nem olyan rossz dolog, csak időigényes. És persze itt a legfontosabb, a kis nyálcsorgató cukorsüvegem!:)



Most még lesz egy buli, 18-án kezdődik a Kínai újév, hivatalos vagyok, és ki nem hagynám!
Majd mesélek az új barátaimról is, akik különféle serkentőszereket kísérleteznek rajtam – szerintem – szerintük ezek csak gyógyteák a kornyadozásomra! Hát remélem, úgy van!:)



Szóval még a következő hét, aztán úgy tűnik sikerül a dédikét kihoznunk, mert egyre nehezebben viseli, hogy nem lehet anyuval meg a picivel. Egy kicsit már lelki beteg, és inkább nem kockáztatunk. A Dani hazamegy érte, legalább látja a nővéremet, aztán ha itt lesz, több időm lesz, legalább is itthon!
Addig is ölelek mindenkit, millió puszi,

Luna







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése